28 Ağustos 2012 Salı

Fuara hazırlanırken neler yapılmalı?




Sektörel bir fuara katılmak markanızı binlerce insanın gözleri önüne sermektir. Böylesine geniş kitlelere ulaşırken, markanız da bütünüyle bu deneyime hazır olmalıdır. Fuara yönelik profesyonel bir ön hazırlık ile geleceğe yönelik ciddi adımlar atabilir ve katıldığınız bu organizasyondan maksimum fayda sağlayabilirsiniz.


Geleceği planlayın
Geleceğe yönelik kesin ve net hedefler belirleyerek katılacağınız fuarın markanız ve firmanız için en verimli sonuçları doğurmasını sağlayabilirsiniz. Hedefleriniz doğrultusunda fuar katılımınızı planlayarak bunu fuar süresince sizinle çalışacak herkesle paylaşabilir, böylece firmanızın geleceğine yönelik yatırımını güçlendirebilirsiniz.

Kimliğinizi standınıza yansıtın
Yüzlerce katılımcı arasından sıyrılarak dikkatleri üzerine toplayan ve marka kimliğini yansıtan standlar her zaman profesyonel olarak tasarlanmış olanlardır. Markanızı en iyi şekilde yansıtacak ve başarı getirecek standlar için işin uzmanları ile iletişime geçin. Erken rezervasyon size her zaman geniş stand alanı seçenekleri arasında tercih yapabilme fırsatı sunar, unutmayın.

Bütçenizi belirleyin
Hedeflerinizi ve bütçenizi belirleyerek standınızı planlayın. Sadece firmanıza özel tasarlanacak alanlar kiralayabileceğiniz gibi standart tasarıma sahip alanları da kiralayabilirsiniz. Size özel stand tasarlayacak stand tasarımcıları ile markanızı, ürün ve hizmetlerinizi en iyi biçimde yansıtacak çözümlere ulaşabilirsiniz.

Katılımcı rehberlerini okuyun
Sizi fuar öncesi ve esnasında yönlendirecek olan kılavuzları mutlaka okuyun. Kılavuzlar, kural ve yönetmelikler hakkında detaylı bilginin yanı sıra önemli tarihleri ve yapıp yapmamanız gerekenlere dair tüm ayrıntıları içerir.

Katılımınızı ilan edin
Fuar ziyaretçileri ziyaretleri esnasında hangi standlara uğrayacaklarını önceden belirlediklerinden, fuardaki varlığınızın bilinirliği son derece önemlidir. Hali hazırda var olan bağlantılarınıza fuar tanıtım kampanyaları ile fuarda yer alacağınızı duyururken, henüz var olmayan bağlantılarınız için de güçlü bir ön imaj yaratmış olursunuz.

Dikkat çekin
Standınızın dekorasyonu, markanızın ve sunduğunuz ürün ya da hizmetin kimliğini yansıtır.
Açılır kapanır standlar, posterler ve grafikler, bayraklar, karşılama kürsüsü, tanıtım broşürleri, numuneler, televizyon ekranları, barkovizyonlar ve ürün uygulamaları firmanızı tanıtacak pazarlama ve reklam öğelerinden birkaçıdır.

Ekibinizi kurun
Standınızda ziyaretçileri yönlendirecek ve bilgilendirecek görevlileri markanızı yansıtacak kişilerden seçmelisiniz. Görevlendireceğiniz kişileri önceden eğitebilir ziyaretçilere nasıl bir tonda yaklaşacaklarını ve tüm detayları önceden iletebilirsiniz. Satış teknikleri hakkında bilgili ve eğitimli, fuarlar konusunda deneyimli kişiler ile çalışmanız size avantaj sağlayacaktır.

Sistemli olun
Ziyaretçilerinizin datasını tutmak ve geri bildirimlerini kolaylaştırmak için özel formalar hazırlatabilirsiniz. Aynı şekilde ziyaretçilerinize vereceğiniz size ait kartvizit, form ve promosyon ürünlerinde de yaratıcı çözümler uygulayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger