Sektörel bir fuara katılmak markanızı binlerce insanın
gözleri önüne sermektir. Böylesine geniş kitlelere ulaşırken, markanız da
bütünüyle bu deneyime hazır olmalıdır. Fuara yönelik profesyonel bir ön
hazırlık ile geleceğe yönelik ciddi adımlar atabilir ve katıldığınız bu
organizasyondan maksimum fayda sağlayabilirsiniz.
Geleceği planlayın
Geleceğe yönelik kesin ve net hedefler belirleyerek
katılacağınız fuarın markanız ve firmanız için en verimli sonuçları doğurmasını
sağlayabilirsiniz. Hedefleriniz doğrultusunda fuar katılımınızı planlayarak
bunu fuar süresince sizinle çalışacak herkesle paylaşabilir, böylece firmanızın
geleceğine yönelik yatırımını güçlendirebilirsiniz.
Kimliğinizi standınıza yansıtın
Yüzlerce katılımcı arasından sıyrılarak dikkatleri üzerine
toplayan ve marka kimliğini yansıtan standlar her zaman profesyonel olarak
tasarlanmış olanlardır. Markanızı en iyi şekilde yansıtacak ve başarı getirecek
standlar için işin uzmanları ile iletişime geçin. Erken rezervasyon size her
zaman geniş stand alanı seçenekleri arasında tercih yapabilme fırsatı sunar,
unutmayın.
Bütçenizi belirleyin
Hedeflerinizi ve bütçenizi belirleyerek standınızı
planlayın. Sadece firmanıza özel tasarlanacak alanlar kiralayabileceğiniz gibi
standart tasarıma sahip alanları da kiralayabilirsiniz. Size özel stand tasarlayacak
stand tasarımcıları ile markanızı, ürün ve hizmetlerinizi en iyi biçimde
yansıtacak çözümlere ulaşabilirsiniz.
Katılımcı rehberlerini okuyun
Sizi fuar öncesi ve esnasında yönlendirecek olan kılavuzları
mutlaka okuyun. Kılavuzlar, kural ve yönetmelikler hakkında detaylı bilginin
yanı sıra önemli tarihleri ve yapıp yapmamanız gerekenlere dair tüm ayrıntıları
içerir.
Katılımınızı ilan edin
Fuar ziyaretçileri ziyaretleri esnasında hangi standlara
uğrayacaklarını önceden belirlediklerinden, fuardaki varlığınızın bilinirliği
son derece önemlidir. Hali hazırda var olan bağlantılarınıza fuar tanıtım
kampanyaları ile fuarda yer alacağınızı duyururken, henüz var olmayan
bağlantılarınız için de güçlü bir ön imaj yaratmış olursunuz.
Dikkat çekin
Standınızın dekorasyonu, markanızın ve sunduğunuz ürün ya da
hizmetin kimliğini yansıtır.
Açılır kapanır standlar, posterler ve grafikler, bayraklar,
karşılama kürsüsü, tanıtım broşürleri, numuneler, televizyon ekranları, barkovizyonlar
ve ürün uygulamaları firmanızı tanıtacak pazarlama ve reklam öğelerinden
birkaçıdır.
Ekibinizi kurun
Standınızda ziyaretçileri yönlendirecek ve bilgilendirecek
görevlileri markanızı yansıtacak kişilerden seçmelisiniz. Görevlendireceğiniz
kişileri önceden eğitebilir ziyaretçilere nasıl bir tonda yaklaşacaklarını ve
tüm detayları önceden iletebilirsiniz. Satış teknikleri hakkında bilgili ve
eğitimli, fuarlar konusunda deneyimli kişiler ile çalışmanız size avantaj
sağlayacaktır.
Sistemli olun
Ziyaretçilerinizin datasını tutmak ve geri bildirimlerini
kolaylaştırmak için özel formalar hazırlatabilirsiniz. Aynı şekilde
ziyaretçilerinize vereceğiniz size ait kartvizit, form ve promosyon ürünlerinde
de yaratıcı çözümler uygulayabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder