Standınızı yüzlerce kişi ziyaret ettikten ve firmanızın
adını büyük bir kitleye ulaştırdıktan sonra, sıra bu deneyimi kullanmaya
gelmiştir. Tüm bağlantıları satışa çevirmek için bu verimli dönemi değerlendirerek
hedeflerinize yaklaşabilirsiniz.
Fuar ekibi ile görüşün
Fuar süresince ziyaretçiler ile birebir temasta bulunan fuar
ekibi fuarın verimliliğini ölçümlemeniz için iyi bir kriterdir. Fuar esnasında
gerçekleşen tüm veri akışı hakkında ekibinizden bilgi alın. Bu veriler
doğrultusunda gerçekleştireceğiniz satış çalışmalarınıza yön verebilirsiniz.
Sonuçları inceleyin
Fuarın verimliliğini en iyi değerlendirme yöntemi sonuçları
iyi incelemektir. İhtiyacınıza uygun fuarı belirlemenize de yardımcı olacak bu
yöntem ile geçmiş deneyimlerinize bakarak firmanızı bir adım ileri taşıyacak
gelecek hamlenizi yönlendirebilirsiniz.
Temaslarınızla iletişim kurun
Fuar süresince edindiğiniz yeni temasları iş ortaklıklarına
dönüştürebilmek için ticari ilişkilerinizi sıcak tutun ve fuardan sonra da
sürdürün. Firmanız ile ilgili bilgilerin güncel kalmasına gayret gösterin. Fuar
katılımınız ile ilgili bilgiler ileterek katılacağınız diğer fuarları
hatırlatın.
Rezervasyon yapın
Bir sonraki fuar için erken rezervasyon yaptırarak
başarınızı sonraki yıla taşıyın. Erken rezervasyon ile sağlanan indirim ve
ayrıcalıklardan yararlanın.
Verileri kaydedin
Hedefleriniz ve fuar sonuçlarını verisel olarak kaydederek
karşılaştırın. Gelecek fuarlar için size rehberlik yapacak bir rapor oluşturun.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder