28 Ağustos 2012 Salı

Fuar sonrasında yapılması gerekenler.




Standınızı yüzlerce kişi ziyaret ettikten ve firmanızın adını büyük bir kitleye ulaştırdıktan sonra, sıra bu deneyimi kullanmaya gelmiştir. Tüm bağlantıları satışa çevirmek için bu verimli dönemi değerlendirerek hedeflerinize yaklaşabilirsiniz.


Fuar ekibi ile görüşün
Fuar süresince ziyaretçiler ile birebir temasta bulunan fuar ekibi fuarın verimliliğini ölçümlemeniz için iyi bir kriterdir. Fuar esnasında gerçekleşen tüm veri akışı hakkında ekibinizden bilgi alın. Bu veriler doğrultusunda gerçekleştireceğiniz satış çalışmalarınıza yön verebilirsiniz.
Sonuçları inceleyin
Fuarın verimliliğini en iyi değerlendirme yöntemi sonuçları iyi incelemektir. İhtiyacınıza uygun fuarı belirlemenize de yardımcı olacak bu yöntem ile geçmiş deneyimlerinize bakarak firmanızı bir adım ileri taşıyacak gelecek hamlenizi yönlendirebilirsiniz.

Temaslarınızla iletişim kurun
Fuar süresince edindiğiniz yeni temasları iş ortaklıklarına dönüştürebilmek için ticari ilişkilerinizi sıcak tutun ve fuardan sonra da sürdürün. Firmanız ile ilgili bilgilerin güncel kalmasına gayret gösterin. Fuar katılımınız ile ilgili bilgiler ileterek katılacağınız diğer fuarları hatırlatın.

Rezervasyon yapın
Bir sonraki fuar için erken rezervasyon yaptırarak başarınızı sonraki yıla taşıyın. Erken rezervasyon ile sağlanan indirim ve ayrıcalıklardan yararlanın.

Verileri kaydedin
Hedefleriniz ve fuar sonuçlarını verisel olarak kaydederek karşılaştırın. Gelecek fuarlar için size rehberlik yapacak bir rapor oluşturun.

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger