Fuara hazırlık sürecini başarıyla tamamladıktan sonra
önünüzde uzun ve fırsata dönüştürülmeyi bekleyen birkaç gün olacak.
Ziyaretçilerinizi verimli iş ortaklarına çevirmek, sistemli bir çalışma ile
mümkün.
Standınızda görev alan ekibinizi cesaretlendirin.
Ekibinizi stand ve fuar hedefleriniz konusunda
bilgilendirerek, hedeflerinizi benimsemelerini sağlayabilirsiniz. Stand
ekibinizin giyiminden, tavrına ve ziyaretçilere davranış biçimine kadar sizi ve
firmanızı yansıttıklarını unutmayın. Ziyaretçilerin standınıza uğramalarını
sağlamaları için ekibinizi motive edin. Potansiyel iş ortaklarının
ıskalanmaması için tüm stand ziyaretçileri ile eşit sürede ve standartta
ilgilenilmesi gerektiğini hatırlatın. Müşteri memnuniyetinin ana hedef olduğunu
tüm ekibinizin benimsemesini sağlayın.
Medyayı doğru ve verimli kullanın.
İş alanınızla ilgili yayınların yazarlarını standınıza davet
edin. Lansman gerçekleştireceğiniz fuar aktivitelerinin haber değeri taşıdığını
unutmayın. Sektörel mecralarda yer almak firmanıza değer katacaktır. Firmanıza
ait bilgileri içeren materyalleri basın yayın kuruluş temsilcileri ile
paylaşın.
Önceliklerinizi belirleyin.
Fuarlar çok yoğun, kalabalık ve enerjik ortamlardır. Bu
yoğun tempo içinde kontaklarınızı organize edebilmek için kendi standardınızı
geliştirin. Fuar sonrası arama sırası önceliğine göre görüştüğünüz potansiyel
iş ortaklarını kodlayıp derecelendirebilirsiniz.
Örneğin:
-Büyük firma sipariş onayı
-Orta ölçekli firma, görüşmeye hazır
-Uzun vadede iş yapmaya hazır
-Diğerleri
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder