28 Ağustos 2012 Salı

Fuar esnasında yapılması gerekenler.




Fuara hazırlık sürecini başarıyla tamamladıktan sonra önünüzde uzun ve fırsata dönüştürülmeyi bekleyen birkaç gün olacak. Ziyaretçilerinizi verimli iş ortaklarına çevirmek, sistemli bir çalışma ile mümkün.

Standınızda görev alan ekibinizi cesaretlendirin.
Ekibinizi stand ve fuar hedefleriniz konusunda bilgilendirerek, hedeflerinizi benimsemelerini sağlayabilirsiniz. Stand ekibinizin giyiminden, tavrına ve ziyaretçilere davranış biçimine kadar sizi ve firmanızı yansıttıklarını unutmayın. Ziyaretçilerin standınıza uğramalarını sağlamaları için ekibinizi motive edin. Potansiyel iş ortaklarının ıskalanmaması için tüm stand ziyaretçileri ile eşit sürede ve standartta ilgilenilmesi gerektiğini hatırlatın. Müşteri memnuniyetinin ana hedef olduğunu tüm ekibinizin benimsemesini sağlayın.

Medyayı doğru ve verimli kullanın.
İş alanınızla ilgili yayınların yazarlarını standınıza davet edin. Lansman gerçekleştireceğiniz fuar aktivitelerinin haber değeri taşıdığını unutmayın. Sektörel mecralarda yer almak firmanıza değer katacaktır. Firmanıza ait bilgileri içeren materyalleri basın yayın kuruluş temsilcileri ile paylaşın.

Önceliklerinizi belirleyin.
Fuarlar çok yoğun, kalabalık ve enerjik ortamlardır. Bu yoğun tempo içinde kontaklarınızı organize edebilmek için kendi standardınızı geliştirin. Fuar sonrası arama sırası önceliğine göre görüştüğünüz potansiyel iş ortaklarını kodlayıp derecelendirebilirsiniz.
Örneğin:
-Büyük firma sipariş onayı
-Orta ölçekli firma, görüşmeye hazır
-Uzun vadede iş yapmaya hazır
-Diğerleri

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger